Zwroty i reklamacje

Zwrot

Informujemy, że każdy klient ma prawo odstąpić od umowy i może zwrócić zakupione obuwie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zasady:

  • Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru na adres naszego sklepu w stanie identycznym w jakim został doręczony, tzn. towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, odesłany w oryginalnym opakowaniu oraz ze wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony (oryginalne metki, paragon, faktura, fleczki, itp.) Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przez klienta za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu. Zwrot powinien zostać nadany pocztą/kurierem.
  • Do zwracanego przedmiotu prosimy dołączyć pisemne oświadczenie z własnoręcznym podpisem. Nie przyjmujemy zgłoszeń zwrotu drogą elektroniczną.
  • Gwarantujemy zwrot pełnej wartości zakupionych towarów. Kwota zostanie przesłana na wskazane konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  • UWAGA WAŻNE! Pakując zwracany towar prosimy nie oklejać taśmą bezpośrednio pudełka z obuwiem, ponieważ przy jej ściąganiu ulega ono zniszczeniu.
  • Niedostosowanie się do wyżej wymienionych warunków zwrotu może być podstawą do jego nieuwzględnienia.
    Zwracany towar należy odesłać na adres:
    Firma Handlowa Areo Paweł Zagała
    ul. Moniuszki 17
    44-240 Żory

Reklamacja

Prawo do skorzystania z reklamacji Konsument ma 2 lat od dnia zakupu towaru. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz.1176 z późn. zm).

Składanie reklamacji. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji:
    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Formularz reklamacji znajduje się w załączniku na dole strony. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu:
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, paragonem lub fakturą oraz formularzem reklamacji.
  3. Wysyłka:
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Firma Handlowa Areo Paweł Zagała
    ul. Moniuszki 17
    44-240 Żory

Nie zwracamy kosztów wysyłki. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl