
Zwrot
Informujemy, że każdy klient ma prawo odstąpić od umowy i może zwrócić zakupione obuwie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zasady:
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru na adres naszego sklepu w stanie identycznym w jakim został doręczony, tzn. towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, odesłany w oryginalnym opakowaniu oraz ze wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony (oryginalne metki, paragon, faktura, fleczki, itp.) Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony przed naruszeniem w transporcie. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych przez klienta za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu. Zwrot powinien zostać nadany pocztą/kurierem.
- Do zwracanego przedmiotu prosimy dołączyć pisemne oświadczenie z własnoręcznym podpisem. Nie przyjmujemy zgłoszeń zwrotu drogą elektroniczną.
- Gwarantujemy zwrot pełnej wartości zakupionych towarów. Kwota zostanie przesłana na wskazane konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
- UWAGA WAŻNE! Pakując zwracany towar prosimy nie oklejać taśmą bezpośrednio pudełka z obuwiem, ponieważ przy jej ściąganiu ulega ono zniszczeniu.
- Niedostosowanie się do wyżej wymienionych warunków zwrotu może być podstawą do jego nieuwzględnienia.
Zwracany towar należy odesłać na adres:
Firma Handlowa Areo Paweł Zagała
ul. Moniuszki 17
44-240 Żory
Reklamacja
Prawo do skorzystania z reklamacji Konsument ma 2 lat od dnia zakupu towaru. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz.1176 z późn. zm).
Składanie reklamacji. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz zwrotu/reklamacji:
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Formularz reklamacji znajduje się w załączniku na dole strony. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu:
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, paragonem lub fakturą oraz formularzem reklamacji. - Wysyłka:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Firma Handlowa Areo Paweł Zagała
ul. Moniuszki 17
44-240 Żory
Nie zwracamy kosztów wysyłki.